Podcast: Retaillessen van Remko Berkel (Specsavers)

Podcast: Retaillessen van Remko Berkel (Specsavers)

In deze podcastaflevering spreken we met Remko Berkel, country director van Specsavers Nederland. Hij vertelt over de ontwikkeling van Specsavers van discount disrupter naar kwaliteitsketen met een hoge medische focus. En we spreken over de opkomst van nieuwe online disrupters en hoe Specsavers marktleider kon worden in de moeilijke audicienmarkt. 

Het is inspirerend om over een retailer te lezen, maar net zo interessant is het om naar hem of haar te luisteren. Daarom trok RetailTrends zijn opnameapparatuur uit de kast en publiceren we de RetailTrends Podcast, waar we in gesprek gaan met verschillende retailers.

Remko Berkel (42) is country director van Specsavers Nederland. Deze Engelse opticien- en audicienketen heeft inmiddels 143 winkels in ons land. Berkel maakt een bliksemcarrière en is al bijna vijf jaar verantwoordelijk voor Specsavers Nederland. Hij vertelt over zijn start als accountant bij PwC, zijn internationale avonturen bij GrandVision en over de ontwikkeling van Specsavers van discount disrupter naar kwaliteitsketen met een hoge medische focus. We spreken over de opkomst van nieuwe online disrupters en hoe Specsavers marktleider kon worden in de moeilijke audicienmarkt. Laat je inspireren door de retaillessen van deze analytische retailer.

Luister de podcastaflevering nu via deze link op Spotify en abonneer je direct om geen enkele aflevering te missen.

 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee