Delhaize neemt niet alleen een voortrekkersrol met de gloednieuwe SuperPlus klantenkaart, ook de verschillende digitale implementaties bewijzen het innovatieve karakter van de foodretailer.
30 oktober 2020 om 12:24
Spring aan boord bij Nicky Pastorelli voor een rondje op Circuit Zandvoort met een Ferrari 250 GTO!
02 februari 2021
Na jaren onder L’Oréal is The Body Shop sinds drie jaar in Braziliaanse handen. Het betekende het startpunt van een transformatie naar een nieuw gezicht. Of beter, een oud gezicht. Terug naar de roots is het devies voor de cosmeticaketen. General manager Hugues Laurençon zit op de biechtstoel. “The Body Shop was altijd een activistisch merk, maar we zijn opgegaan in de massa.”
27 oktober 2020
Volgens eigenaar Martijn Rozenboom is de vakbond met een kruistocht bezig.
16 oktober 2020
Veertig jaar na oprichting maakt ijsmerk Ben & Jerry’s zich nog steeds – vaak met een knipoog – sterk voor een rechtvaardiger wereld. En door de coronacrisis worden sociale impact, merkbouw en duurzaamheid alleen nog maar belangrijker. Grondlegger Jeff Furman spreekt in dit webinar over het bewaken van je sociale missie, risico’s nemen en of je als merk ooit genoeg impact kunt maken.
18 september 2020
Na onder meer Gucci heeft ook Prada onlangs een winkel geopend in het gloednieuwe winkelcentrum Miyashita Park in Tokio. In de nieuwe boetiek, waar de heren- en damesartikelen van het luxemerk samen in de kledingrekken hangen, laat Prada zich van zijn stoere kant zien.
18 september 2020
This isn't just another retail shop. Dat staat op de website van RS No.9, de eerste winkel van The Rolling Stones. In de Londense flagshipstore, die sinds vorige week officieel geopend is voor publiek, komen mode en muziek samen.
18 september 2020
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam ut posuere nisl, ut elementum erat. Donec ex justo, lacinia a pulvinar scelerisque, venenatis quis diam. Aenean sagittis risus non lacus tristique mattis. Aenean dolor eros, porttitor sed tortor a, semper ultricies elit. Ut posuere imperdiet dictum. Nulla placerat leo et vehicula efficitur. Proin consequat dolor lacus, sit amet sagittis neque tempus in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec ornare volutpat tellus, vel suscipit enim euismod vel. Vivamus posuere consequat nisi, quis sollicitudin velit vulputate et. Nullam pretium elit vel molestie pharetra. Donec tincidunt iaculis eleifend. Donec eu libero molestie, pellentesque nisi id, facilisis nibh. Ut non pretium ex.
18 september 2020
Meer dan een derde van de wereldbevolking maakt deel uit van deze generatie geboren tussen 1995 en 2010. Generatie Z groeit op in een roerige tijd. Wat zegt de wereld van nu over de toekomst van Generatie Z? En hoe spreek je deze generatie aan als retailer? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en nemen je in dit webinar mee in de wereld van Generatie Z.
16 september 2020
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl